Dominicus talenten

Op het Dominicus College leer jij je talenten goed gebruiken. Net als alle andere leerlingen. En dat merken we! Het gebeurt namelijk best vaak dat leerlingen van het Dominicus College meedoen aan bijzondere wedstrijden, prijzen winnen of andere bijzondere prestaties leveren. Dat lees je hieronder. Kijk ook hier.

Aimane El Othmani en Daniël Stueffer ontvangen PUC diploma

20 maart 2018

Dinsdag 20 maart kregen Aimane El Othmani en Daniël Stueffer (5 vwo) aan de Radboud Universiteit het diploma van het Pre University College. Twee jaar lang volgden deze bollebozen met succes verschillende natuurwetenschappelijke modules op een hoog niveau. Na een welkomswoord van professor Sybrand de Jong en een lezing van de bekende fysicus professor dr. Jos Engelen kregen zij met nog 25 andere deelnemers dit fel begeerde certificaat.

Het Dominicus College feliciteert hun met dit mooie resultaat!