Thom haalt Calculus

28 november 2017

Soms krijgen leerlingen de kans om mee te doen aan het excellentieprogramma. Ze lopen dan, samen met universitaire studenten, college op de RU. Thom van Rijswijk uit 5V deed mee aan Calculus, een soort wiskunde B voor gevorderden, en moest dus met vraagstukken aan de slag die voortbouwen op het examenprogramma wiskunde van het vwo. Thom zette er veel voor opzij, en met resultaat: hij haalde een voldoende voor het ook onder studenten gevreesde tentamen! Zo zie je maar wat een mooie basis het wiskundeonderwijs op het Dominicus College legt, of dat sommige leerlingen dat onderwijs nauwelijks nodig hebben. Proficiat, Thom!

Ad Hereijgers, mentor
Thom haalt Calculus