Oud-leerlingen

Jorn Rohde

Leerling in: 2006

Anno 2016: Presentator bij RTL5

Hoe ben ik bij de tv terecht gekomen? Via een omweg! Ik ben afgestudeerd aan de UvA (Politicologie) en als tv-maker in de dop bij BNN University. Bij RTL begonnen als management trainee en de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan als projectleider bij RTL Concepts. Soms moet je een beetje geluk hebben, en dat had ik ook. Ik ben namelijk letterlijk achter mijn bureau weggetrokken om vóór de camera te komen staan. Als presentator sta ik aan het begin van mijn carrière maar ik kan nu al wel zeggen dat er mooie dingen aankomen!

Jorn is na het Dominicus College afgestudeerd aan de UvA (Politicologie) en als tv-maker in de dop bij BNN University. Om vervolgens bij BNN aan de slag te gaan als presentator. Op dit moment werkt hij als presentator bij RTL5.