Feestelijke uitreiking Cambridge en Goethe Certificaten

17 september 2018

Op 12 september zijn er op school weer Cambridge en Goethe certificaten uitgereikt. Aan maar liefst 51 kandidaten kon een internationaal erkend Cambridge certificaat worden geven. 100 procent van alle kandidaten was geslaagd, een mooie prestatie. Tijdens de uitreiking waarbij ouders en familie aanwezig waren traden ook de Morris Dancers op, een volksdansgroep uit Utrecht die traditionele Engelse dansen uitvoeren.  Dankzij de sectie Engels en dat met name de coördinatoren van Cambridge English  Roos Pesch  en Ingrid Smit werd de avond een groot succes!

Dezelfde avond werd er ook aan 13 leerlingen een Goethe diploma uitgereikt. Alle leerlingen waren ook hier geslaagd. De leerlingen werden door Imke Barth  en Katharina Hadamik persoonlijk toegesproken. Voor elke geslaagde leerling was er ook een klein presentje. De ouders werden vervolgens nog met een quiz getest op hun kennis over Duitsland. Uiteraard ontbrak er die avond echt Duits gebak niet. Het is voor de 8e jaar dat de certificaten op het Dominicus College  worden uitgereikt.