Kwaliteit

Resultaten tevredenheidsonderzoeken

In schooljaar 2021 - 2022 zijn een aantal tevredenheidsonderzoeken afgenomen onder leerlingen en ouders van klas 1 en 3 en onder de leerlingen van de examenklassen. De resultaten van deze onderzoeken vind je hieronder. De resultaten zijn in de benchmark afgezet tegen de resultaten van vergelijkbare VO-scholen binnen @voCampus.

Tevredenheid leerlingen leerjaar 3
Tevredenheid ouders leerjaar 3
Tevredenheid leerlingen examenklassen
Tevredenheid ouders examenklassen
Tevredenheid leerlingen leerjaar 3 en examenklassen
Tevredenheid ouders leerjaar 3 en examenklassen

Scholen op de kaart

Op deze site vind je veelzijdige informatie over basisscholen en middelbare scholen en kan je scholen vergelijken. Of je nou op het punt staat om een goede en geschikte school te kiezen, of benieuwd bent hoe het staat met de kwaliteit van een school, voor iedereen biedt deze site interessante informatie over onderwijs en resultaten. Klik op onderstaand logo om naar de betreffende website te gaan.