18 Goethe-certificaten

29 september 2016

14 September was het feest bij de sectie Duits: we mochten in totaal 18 Goethe-certificaten uitdelen. De kandidaten (die al voor de zomer geslaagd waren)  zaten toen in 4h, 4v of 5v. Iedere leerling werd persoonlijk toegesproken en kreeg naast zijn welverdiende diploma nog een gevulde ' Schultüte'.

Daarna werd d.m.v. een quiz de kennis over Duitsland bij de ouders getest. De winnende ouders gingen met een fles 'Rotkäppchen-Sekt' naar huis. De avond werd gezellig afgesloten met een drankje en een ruim aanbod van gebak van de Duitse bakker. En nu op naar de volgende ronde! We hopen op veel inschrijvingen, vooral voor B2 als vervolg van B1.

Er zit in ieder geval genoeg talent in onze klassen!
18 Goethe-certificaten