18 leerlingen geslaagd voor hun DELF-diploma

8 februari 2018

Dinsdag 8 februari hebben we de Delf-diploma’s feestelijk uitgereikt met een echte Delftaart en een drankje. Twaalf leerlingen kregen het diploma voor het examen op A2 niveau (basisgebruiker) in de Franse taal. En zes leerlingen mochten B1 (onafhankelijk gebruiker) in ontvangst nemen. We zijn zeer trots op hen allemaal! De resultaten waren ruim voldoende tot zeer goed! We zijn blij dat deze leerlingen dit examen hebben afgelegd in, zoals dhr. Plantaz in een welkomstwoordje zei: ”een van de mooiste talen die er zijn’’.