Joris de Man wint voor de derde keer op rij de 1e prijs

12 juni 2019

Het succes dat Joris met zijn profielwerkstuk over de Banach-Tarski paradox behaalt lijkt maar geen einde te kennen. Joris en zijn begeleidster Helle Handriks kregen afgelopen dinsdag in Amsterdam bij de Koninklijke Nederlandse Akademie Van Wetenschappen (KNAW) de onderwijsprijs 2019 uitgereikt in de profielsector Natuur en Techniek. Het gaat hier om de meest prestigieuze profielwerkstukprijs van Nederland.

De prijs houdt in dat Joris een studiebeurs krijgt ter waarde van € 2000,- , bestemd voor het eerste studiejaar aan een universiteit of hogeschool. Ook zijn begeleidster Helle ontving een oorkonde. Onze school mocht een officiële plaquette van de Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen in ontvangst nemen. Deze plaquette krijgt natuurlijk een mooi plaatsje in ons gebouw.